fredag den 26. februar 2010

Almost done OwO

Woo~ nu er jeg næsten færdig med kjolen (uden brodering) ^__^/
Jeg mangler kun båndende som jeg endnu ikke har fået købt ind. OwO
-Jeg har fået lavet halsen færdig. OwO

Jeg valgte at bruge noget Flisline til at gøre spidsen stiv så det ikke krøller når jeg sætter båndet i... ^__^/

Min symaskine er RET fucked, så indramningen ser lidt mærkelig ud, men det kan gå. XD


-Desuden har jeg fået syet den nederste del in. Det er stadigvæk ikke helt perfekt, men jeg tvivler på at jeg gider at gøre mere ved det. o__O var SÅ tæt på at fucke det hele op sidste gang. >___<


So far so good. ^___^/

-Ud over Ilia, har jeg planer om at cosplaye Yuffie.. igen.. OwO Hun gør mig så glad. Men desværre er blomsterne på min trøje blevet meget ... brune.. XD så jeg har farvet dem op med ganske normal akrylmaling.. (Tak for rådet Honny-skat =w=/ )


Kan i se forskellen ? XDDD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar