tirsdag den 23. februar 2010

Hiyaa~

Yo guys.. OwO

jeg starter denne blog omkring cosplay og styling primært for at jeg selv husker hvad jeg gør når jeg laver mine cosplays (så jeg hukser at tage nogen billeder) og hvad jeg bestemt ikke skulle gøre, men også for at hjælpe folk.. hvis der er nogen der er lige så newbies som jeg .. XD


Lige nu har jeg cosplay-planer helt frem til J-popcon 2010 hvor jeg stiller op til WCS sammen med Lea ♥
Men først og fremmest skal jeg have færdig gjort de næste par cosplays.. ^_^/

Jeg deltager til Upp-con for første gang, så jeg håber det bliver godt. OWO
Til den con har jeg indtil videre kun planer om at lave Ilia fra The legend of Zelda Twilligt princess hvor min cosplay-partner er mine elskede Nadia-skat
-hvis jeg får tid laver jeg også Mio Hio fra DN Angel fordi jeg ELSKER hendes outfit, men det er overhovedet ikke sikkert at jeg når det... XD

Til SVS-con deltager jeg i både freestyle og cosplayshowet. OwO
Freestyle bliver som Jessie fra Team Rocket. OwO Tutorials til parykken bliver lagt op. ♥ ♥ ♥
Og cosplayshowet bliver jeg "forvandlet" til Natsuki Kruger fra Mai Otome Z i hendes kamp uniform, som bliver mit sværeste cosplay hidtil.. O__O'
Om Søndagen har jeg fået Nadia ( ♥ ♥ ♥ ♥ ♥) Ran og Yoru fra Sukisho hvor jeg vælger at tage nattøjet på, da det er det outfit man ser Ran mest med.. ^___^/ (yaaah Kanin-sutter XD)

Nu ligger jeg lige ud med disse cons.. XD jeg ændre hurtig mine planer så jeg tør ikke love længere frem...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar