søndag den 4. april 2010

Call me crazy! O_O

Okay.. jeg har hverken TID eller RÅD til det, men FUCK jeg er lige blevet total forelsket i et cosplay, som jeg VIL lave en dag.. O___O
-jeg har egenlig aldrig rigtig tænkt over det før nu.. XDD

Sora er og bliver den dejligste dreng jeg har cosplayet, og GID jeg havde tid og muligheder for at lave ALLE hans kostumer, for jeg elsker virkelig alt ved ham. ;A;
MEN jeg faldt lige over et billede.. som jeg har set mange gange.. men som jeg aldrig rigtig har tænkt over før nu, og nu VIL jeg cosplaye ham! O__O ved ikke hvorfor....

ANTI-FORM SORA!!!! OwO
spørg mig ikke hvor eller hvornår, men jeg ved allerede hvordan det skal laves, wiggen skal styles og alt det der, så i princippet er det egentlig bare med at komme i gang.. men ja.. ^^' MÅSKE bliver det til J-popcon 2010 hvis jeg får tid.. hvilket jeg nok ikke gør på grund af Lea og mit cosplay som kræver lidt mere end lige så, og jeg har planer om at flytte hjemmefra, så penge bliver nok forminsket yderligere.. >__<'

men ja.. ^^' Call me crazy, men havde jeg stoffet lige nu og her, ville jeg begynde med det samme.. ^^'

2 kommentarer:

  1. YOU ARE CRAZY!!!!!!!!!!! But I like it OwO
    Anti-form Sora is cute! And I have some very good references if you'd like ^^/

    SvarSlet
  2. uh det lyder dejligt.. ;w; dem vil jeg gerne have <3<3<3<3 love you

    SvarSlet