mandag den 31. maj 2010

Stor kjole

Okay... Jeg flipper lige ud med den store kjole igen..
SIDEN jeg nu er blevet huged på Kuroshitsuji, overvejede jeg at lave Ciels kjole... som han har på i 1 kapitel.... I know.. mærkelig og latterligt.. men sagen er... at jeg tilfældigvis fandt en der havde lavet kjolen og den er bare like PERFECT!!!!!!!!!

Men... ved bare ikke om det bliver for plat... >___> Eller om det begynder at blive for nederen at cosplaye derfra fordi folk er ved at gå amok over at cosplaye derfra... I dunno.. men jeg ELSKER den kjole! ;w; rigtig størrelse, rigtige farver.. og og og og og en udfordring (ikke at jeg er supersyrske, men men jeg vil vildt gerne sy en stor kjole! XD forstå det dog! XDDDD)




OG SE LIGE HENDE HER!!! (det var hende jeg fandt og blev VILDT inspireret!)
http://www.cosplay.com/costume/227257/

;A; IN LOVE!

4 kommentarer:

  1. Jeg sys at den kjole er total latterlig xD Altså det med at den blir brugt i serien. Det er det samme som Lelouch i kjole-fetishen som folk har fået >W> men den er RIGTIG flot! Ingen tvivl om det (*W*) ~ Og hatten er lige til at NOMME! Nam! Men hader stadig Ciel i kjole xDD kan ikk gøre for det.

    SvarSlet
  2. Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg syntes det er total latterligt selv.. men jeg er like... FORELSKET i den kjole! FUCK den er nice! MEN MEN MEN det er lige sådan noget jeg gerne vil have lavet! ;A;

    SvarSlet
  3. Synes Ciel er sød i kjole~~ <3

    SvarSlet
  4. Hai det syntes jeg også! ;W; men jeg syntes det er latterligt at cosplaye ham i kjole fordi det kun er 1 kapitel/episode man ser ham i det.. ;A; men jg tager det til en alvorlig overvejelse for jeg ELSKER virkelig den kjole! ;A;

    SvarSlet