lørdag den 19. juni 2010

Honey-sempai!

Waaah jeg har helt glemt at fortælle jer om min lille hyggelige vissit hjemme hos Kami. ^^
Hun havde lyst til at tage nogle cosplay billeder, og det siger jeg da ikke nej til! ^o^/
-Desuden havde jeg lige været til engelskeksamen, og var ekstremt nedtrykt!!!!! Så er cosplay godt at få tankerne et andet sted hen ^^

Hun tog sit dejlige Momiji cosplay! >w< hun er så nuttet i det.
Desværre har jeg ikke nogen billeder af hende eller nogen af os sammen, så i må nøjes med mit ego. XD




Der er flere billeder her hvis det skulle interessere nogen XD:

http://www.cosplay.dk/Albums/31/

6 kommentarer:

  1. du er så dejlig i det cosplay Bine <3
    I miss you a ton Bine ;____;
    nomnomnom <3

    SvarSlet
  2. Aaaaw I miss ya too, Kiba! ;A;

    SvarSlet
  3. ... Gud hvor er du bedårende! ELSKER! billedet med the kanden <3

    SvarSlet
  4. <3 DU SER SÅ DEJLIG UD (*//A//*)<3

    SvarSlet