søndag den 13. juni 2010

Juhuuu~

Hey people, så er den gal igen. XD
Og denne gang er det ikke et "måske" projekt jeg har gang i, denne gang bliver det til noget! OWO
Jeg har lige fået et Dragonball flip for tiden, og jeg kan slet ikke beskrive for dejlig jeg syntes Vegeta og Bulma er .. XD Elsker deres forhold! XD
Anyways, jeg har besluttet mig at cosplaye Bulma. XD Tadaa~ Jeg elsker hendes outfit og det er let at sy. ^___^ (er faktisk allerede begyndt XD) Men jeg glæder mig rigtig meget. OwO
Dette bliver brugt til Genki... nok om fredagen før/efter åbningscermonien. ^_^/
Glæder mig rigtig meget. OwO

Det der bliver en udfordring her, er hendes sko.. XD Men jeg ved allerede hvordan de skal laves. ^__^/




Se lige hende her. OwO hun er SUPER nice! og hendes sko er fantastiske! *w*

2 kommentarer:

  1. Wow, jeg troede det var dig D: Crazy hvor meget I ligner hinanden o.o;

    SvarSlet
  2. O__O syntes du? Omg det har jeg slet ikke tænkt på .. XD

    SvarSlet