fredag den 23. juli 2010

Bulma almost done

AND I'M BACK! XDDD

Genki er jo LIIIGE om højrnet så jeg sidder lige nu og slider i mine cosplays. ^^ altså uden at det er stressende. ^^'

Jeg er SNART færdig med mit bulma.
Kjolen er blevet helt færdig, ud over at den bare skal styges. ^^
Skoene bliver ikke så pæne som jeg gerne vil have dem, men det er der altså ikke noget at gøre ved.
Jeg mangler stadigvæk parykken men håber på at den kommer i løbet af næste uge... ellers går jeg i panik. XD

-jeg mangler at købe sokker, øreringe og lave et ur, og så er jeg færdig. ^^ tadaa


Foran

bagtil


Ud over det er jeg snart færdig med Ilia. ^^ broderings arbejdet er snart færdigi kragen, og jeg er begyndt på at lave hendes taske, som er den del jeg har frygtet mest. ^^'

Ud over det kom jeg til at kaste mig over et nyt projekt, som jeg endnu ikke ved hvornår jeg skal bruge, men som helt sikkert SKAL bruges:
Duke Devlin fra Yugioh Airbrighed *indsæt theme musik her* XDDDDD
Vesten er færdig, så. XD det er ikke et vanvittigt svært cosplay, ud over at parykken er en sand dræber. XD men jeg overlever vel nok. XDDD Jeg har lavet Jessie (med hjælp) så kan jeg også lave Dukes. XD

see ya guys ^^

3 kommentarer:

  1. OMG COOL!~~ Glæder mig mega meget til at se dig som Bulma!~ *O* Har du også en Vegeta eller andre fra serien eller er det et alene projekt? xD

    SvarSlet
  2. det er et alene projekt. XD jeg tror ikke på at der er nogne der kan cosplaye ham ordentligt, så det er synd at sætte en til det projekt. XDD

    SvarSlet
  3. "But only is you stop that annoying theme music!"

    ....

    "What theme music?" hahahahhahaha! Det blir fed xD
    Glæder mig til at se Bulma færdigt ^^ beundrer dig for at kunne have så mange projekter kørende på én gang xD;; hvis jeg gjorde det, blev jeg aldrig færdigt med noget af det OwO

    SvarSlet