tirsdag den 27. juli 2010

Ilia projekt

Godt så. Der er ikke lang tid til Genki OG JEG ER FUCKING STRESSET! XD

jeg mangler stadigvæk at sy bukserne og brodere hele mønstret på hendes kjole... plus bånd.. fuck... jeg havde glemt bånd. .____. køber jeg i morgen. XD

Ej jeg skal nok nå det. , men jeg vil bare gerne være færdig inden Tirsdag, så jeg ikke skal bruge nætter på mit cosplay når jeg lige er startet på job. O_O

- nå, men jeg fik endelig taget mig sammen til at prøve mine linser og min ustylet paryk.

..... god hvor er jeg skuffet... Jeg ligner en øgle. XD seriøst...



Billedet er ikke SUPER godt, I know. XD

Anyways der er ikke noget at gøre ved det. XD Jeg må bare ligne en Ilia-øgle så. XD

Tadaa. (jeg keder mig ekstrem meget lige nu XD )

GLÆDER MIG TIL GENKI! :3

1 kommentar:

  1. Jeg sys da de linser er rigtig pæne :3 men grøn klæder dig ikk og DERFOR ligner du en øgle xD *sidder og sprutter af grin henne i hjørnet*

    SvarSlet