lørdag den 28. august 2010

J-popcon - Celty

Nå.. jeg kunne jo ikke dy mig, vel..
Selvom søde Kiba havde lovet at jeg måtte låne et mønster, så kunne jeg simpelhent ikke vente og jeg er allerede begyndt. XD

Jeg har fået klippet stoffet (og inderforet) ud... godt nok LIDT for småt nede ved skridtet.... fordi jeg bare ikke KAN finde ud af at sy efter mønster. XD fordi sådan er jeg. XD

Men indtil videre, ud over skridtet, ser det faktisk lovende ud. ^__^ Det skal nok blive nogenlunde. ^__^

Derudover har jeg fået købt mig en hjelm.. Jeg gad ikek betale 300,- for en ny, så jeg tog på et loppemarked og fandt en der var perfekt til 50,- XD øv øv ...

Den er godt nok ikke i SUPER stand, men det er jo ligemeget når den alligevel skal males over. XD


Jeg har fået syet den sammen nede i benene nu. ^__^


Jeg har valgt at lave en syning på ryggen så den sidder LIDT bedere nede ved røven XD

Her er så min fine hjelm! .. uden sort visir.. >__>


Den er brugt, så den er gået lidt i stykker.. Her har der bla. siddet gafatape for at holde den fast


Jeg vil ikke vide hvad det er.. XD men det sidder UNDER lakken.. Men jeg har da haft mine tanker


OG mig der får kæmpe hovedet... XD

TADAAAA det var alt for nu... to be continued... XD

2 kommentarer:

  1. AD OG DU TOG DEN PÅ SELVOM DU HAR SÅDAN NOGLE TANKER OM DEN xDDD aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad...

    Det ser godt ud, honey =w0

    SvarSlet
  2. Sooo cool Sabine!!~~ Jeg glæder mig vildt meget til at se dig som Celty!~ *O* <3

    SvarSlet