fredag den 22. oktober 2010

NYT DESIGN!!!!

Yaaah endelig blev det gamle skiftet ud så nu ser det LIDT mere prof ud. XD

Jeg fik min dejlige Nadia-skat til at lave det for mig. Sankyou skat! Bine loves you!
-___- ud over når du gnupper dine tær op af min ryg som du gør lidt nu.... STOP DET!!!

Anyways. XD

Håber i kan lide hendes kreationer. ^__^ Jeg er i hvert fald tilfreds.
De cosplays billeder (altså kun for dem der er færdige) kan man trykke på og så linker det videre til min cosplay.com side. ^__^/ Smart ikke?

Anyways, jeg har ingen billeder for denne gang.
Dark driller mig stadigvæk utroligt meget, men jeg skal nok få taget overhånd og uploader billeder af det så snart jeg har sat ærme på ham. ^__^/

bye bye

2 kommentarer:

  1. Cool med det der link-noget!! :D

    SvarSlet
  2. Smart med links! Jeg kan godt li' din overskrift, men må indrømme jeg måske synes det er lidt rodet med alle de billeder ^^' Synes det ville være nok bare med dine links til cosplay.. men ja det er vel også en smags sag..
    p.s. Jeg er næsten færdig med toppen til Jo! Kan dog først blive færdig når butikkerne åbner igen mandag >_<'

    SvarSlet